Vi är ett bolag under kraftig tillväxt och vi har flera spännande samarbeten att se fram emot. Idag har vi tre onlineplattformar och nu utvecklar vi fler plattformar utifrån samma skalbara modell, med lansering i Sverige under 2024 och internationellt efter det.
❤ Värdeskapande & lönsamma
Genom våra intäktsmodeller sprids risken över flera plattformar och intäktsströmmar, samtidigt som vi ständigt kommer att kunna förbättra vår bruttomarginal och lönsamhet.
❉ Både B2C & B2B
Våra plattformar ger stort värde och hög relevans för hälso- och hållbarhetsmedvetna konsumenter och för företag som vill nå denna målgrupp
Läs mer om våra plattformar här
Hälso- och hållbarhetsmedvetenheten och andel LOHAS* av befolkningen ökar explosionsartat i världen. Svårigheten att hitta tillförlitlig och relevant information är stor. Green Apps nuvarande och kommande plattformar löser det problemet på ett engagerat och roligt sätt.
*Lifestyle of Health and Sustainability
✎ Söker kunskap
I livets olika faser söker LOHAS-målgruppen kunskap inom hälsa och hållbarhet – högaktuella ämnen med ökande efterfrågan i takt med stigande medellivslängd och forskning som ständigt pekar på livsstilens påverkan på hälsa och klimat.
€ En köpstark grupp
Beräkningar visar att LOHAS tillsammans spenderar över 500 miljarder dollar om året på LOHAS-relaterade produkter och tjänster.
För LOHAS är hållbara investeringar en självklarhet.
JUST NU – Bli delägare i pågående emission